25 Ogos 2020

MALAYA GRILL - KEDAI NASI ARAB SUPER SG BULOH

Assalammualaikum dan salam sejahtera..Bila cerita pasal makan tentu ramai yang suka mencuba dari satu tempat ke satu tempat dan membezakan rasanya juga harganya.

Tak terkecuali lah kakina juga suami..Hari sabtu 22/8 petang sambil melayan TV .. encik suami tunjuk gambar dari FB saja sambil berkata " ma ni mesti sedap kan...  bini pulak dok jawab "Oky je tu kalau nak cuba nanti abah belanja ma ya.Oraite je..haaaaa

 

 
Di jadikan cerita ahad 23/8 , abah pe kata hari ni ma tak masak..kita beli je yang semalam abah tunjuk kat ma #MALAYA GRILL tu..nak lah cuba gak
 
Oraite nanti kita pergi ya dalam pukul 11.30am lagipon kedai bukak 12.00pm kan..Oky karang suruh along drive abah ikut sekali ya..
 
Yeassss tersenyum bini bila paw laki...(sekali2 kan pe salahnya) lagipon bukan mudah nak dapat belanja dari encik suami ni..
 
11.30am kami bertiga pergi lah ke sana..perjalanan dari BATU CAVES ke Sungai Buluh mengambil masa lebih kurang 1/2 jam juga lah...mujur tak der jem...
 
 
 

malaya grill


Sampai je terus ambik port dan order...alhmdulillah staff MALAYA GRILL pon memberi layanan yang cepat. Kakina ordr je  #SET NASI + AYAM untuk 2 orang makan - 1 set , #SET NASI + AYAM untuk 4 orang makan dan #SET NASI + KAMBING GRILL untuk 2 orang makan..set set yang kami order lengkap dengan kuah dalca..acar ..juga sambal..


malaya grill

 

Kalau nak tahu lah kan set set yang kakina order tu kuantity nya betol2 banyak tau..Contoh #SET NASI + AYAM untuk 2 ORANG tu boleh makan untuk 3-4 orang juga lah nasi nya.ayam pon besar tau..hampir separuh ayam..begitulah SET 4 orang ..Kami makan lunch juga dinner tu pon tak habis


malaya grill


Dibawah ni adalah nasi bersama ayam untuk makan 4 orang tau..begitu banyak sekali Kuantitynya.Puashati sekali membeli malah ia begitu sedap dan kena dengan selera suami.


malaya grill

Yang nak pergi mencuba boleh ke MALAYA GRILL di Sungai Buluh..Ia terletak diMedan Selera Sungai buluh boleh je Google maps...sure sampai punyer.

Cuba lah...dan support restoran Melayu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan