17 Ogos 2020

SET KULIT - YOUTH BUDGET ( Pengedar Batu caves Selayang )

Kulit bermasalah pasti nya merisaukan diri kita kan...Tapi bukan semua orang ada budget nak mencantikan kulit sepertimana ia berada boleh je...pergi spa...beli product mahal2..injection ke atau buat perubahan dengan pembedahan plastik ke or silicon ke...

Bak kata zaman sekarang ni ada pelbagai cara untuk dapatkan kulit yang cantik.Cuma disini kakina nak ingatkan jangan terlalu taksub nak kulit cantik jadi terus tak cantik malah makan teruk dari sebelumnya...Oleh itu buat lah penilaian dan berfikir dahulu...sebelum terlambat..

 Sekarang pon dah ada pelbagai product kecantikan, cuma beringat lah ya bukan mudah nak cantik dengan sekelip mata...BOHONG lah hari ni pakai esok dah cantik..BOHONG lah hari ni makan vitamin tu esok dah putih kulit...Haaaa dari situ lah kena beringat jangan sekadar tengok testimony2 yang ada dah mudah tergoda..

Kerana ramai je yang mudah tergoda atas semua itu..tetapi jarang sekali ada yang betol2 teliti dibelakang product ada bahan2 nya..sama ada ia betol bukan product terlarang dan bebas kimia..

 

 

youth skincare

 

 

Disini kakina nak share beberap list yang seharusnya anda tengok sendiri ya pada skincare yang anda gunakan selama ni..Ini bukan bertujuan untuk menakutkan tetapi untuk sharing ..Ramai yang sering berkata.."aku pakai product sememangnya selamat tau" tapi pernah tak terdetik tengor bahan2 apa yang digunakan dan betol ke ada kelulusan KKM..BOZ setengah2 product apa yang dihantar pada KKM tak sama dengan apa yang dijual...itu yang ramai tertipu..

Manusia boleh buat apa je  untuk duit..itu yang berlaku sekarang

Meh kita tengok ya ...

Senarai 1,500 bahan yang tidak digunakan di dalam formulasi YOUTH adalah terlalu panjang untuk disenaraikan. Ini sebahagian daripadanya:

 

Meh kita tengok ya ...

Senarai 1,500 bahan yang tidak digunakan di dalam formulasi YOUTH adalah terlalu panjang untuk disenaraikan. Ini sebahagian daripadanya:

Lauryl sulfates/Laureth sulfates - Pewangi Sintetik - Paraben

Pengawet Formaldehid - Pengawet Lain - Mineral Oil/Paraffin/Petrolatum

Microbeads (microplastics) - EDTA - Ethanolamines (MEA/DEA/TEA))

Chemical Sunscreens - Benzophenone - Phthalates - Cyclosilicone

Quaternary ammonium compounds

Quaternium-15 - Hydroquinone - Pewarna Sintetik

Bahan-bahan dari haiwan - Lanolin - PEGs - Propylene glycol

Logam Berat - Merkuri - Silver & Salts - Barium salts - Pelarut

Toluene - Chlorofluorocarbon propellants - Sebatian berfluorin

Coal Tar - Talkum - Wheat (Gluten)

 

youth skincare

 

 

Nak skincare YOUTH tapi nak yang budget..mari kakina perkenalkan pada anda.Di mana ia terdiri daripada 4 jenis yang biasa ramai customer ambil..

1. Luminous Gel Oil Cleanser
Pembersih pH seimbang TANPA Sabun 3-dalam-1, pembersih ini membasuh lembut, membersihkan & mempersiapkan kulit kita untuk produk youth yang lain.

2. Perfecting Skin Toner
Mengelupas, menghidrat dan menyuburkan kulit kita.

3. Youth Activating Serum
Produk ini mesti ada dalam senarai wajib skincare kita.

Toner ini mempunyai teknologi yang telah dipatent iaitu Kompleks Pengaktifan Belia Shaklee

Yang mempunyai 10 x bahan aktif untuk memperbaharui kulit pada tahap sel.

Hasilnya, kulit kita akan menyokong pengeluaran kolagen & menjadikan sel-sel kulit berfungsi lebih muda.

4. Age Defense Mineral Moisturizer SPF 50
Krim pelembap ini menghasilkan perlindungan dari sinaran SPF 30 UVA / UVB matahari & melindungi juga untuk kulit kita daripada pencemaran alam sekitar

Wow. Perlindungan 2 dalam 1
Tanpa bahan kimia.
Hanya bahan semulajadi

Krim pelindung matahari ini dihasilkan dari bahan semulajadi & biopolimer dari hidupan laut

5. Advanced Renewal Night Cream (Rich or Light)
Krim malam yang baru ini menghidrat & melembutkan kulit kita hingga jauh ke dalam kulit.

Dan menyokong proses pembaharuan kulit semasa kita tidur.

Adunan ramuan botani proprietari Shaklee akan membantu pengeluaran kolagen & elastin untuk menjadikan kulit kelihatan lebih muda, licin,lebih bercahaya




Youth skincare terdiri daripada 5 bahan yang terbaik
  
Bahan2nya terdiri daripada :-

#Muscadine Grape

#Lotus Japonicus

#Schisandra Chinensis Fruit Extract

#Vital Repair Comples

#Apple Stem cell Extract

 

A.MUSCADINE GRAPE -Polifenol Muscadine Grape berfungsi dalam melindungi dan memperbaiki DNA sel dan dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin.


B.LOTUS JAPONICUS
-mengaktifkan protein Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. Ia membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit secara berstruktur.

 

C.APPLE STEM CELL EXTRACT -Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract boleh mengaktifkan dan mempercepat pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit kelihatan lebih berseri dan lembut dengan lebih lama.


D.SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT- SECARA tradisonalnya herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.

 

E.VITAL REPAIR COMPLEX - yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien antioksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat.

Untuk dapatkan skincare YOUTH shaklee boleh hubungi kakina ya

 
 
*** Boleh juga wasap / call / pm - 017 2785151 kakina ya


Buat pilihan yang tepat bersama SHAKLEE...satu-satunya supplement yang terbaik dan sudah ada dipasaran lebih daripada 100 tahun...



Pengedar- Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , TAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan