14 Ogos 2020

RES V terlalu ISTIMEWA - MENGAPA ? ( Pengedar Batu caves Selayang )

 Tentu dah semakin ramai yang mengenali Res V kan, ia dalah adiik kepada VIVIX tapi walaupon adik ia lebih 30% POWER daripada VIVIX. Kalau nak tahu lah Res V ni adalah gabungan 7 bahan botani yang terbaik telah dipilih oleh para saintis termuka didalam penyelidikan mereka selama 10tahun lebih untuk dapatkan hasil yang betol2 hebat

Mengapa ? begitu dah kata adik mestilah kurang power kan...O No lah Shaklee takkan membuat sesuatu product baru yang kurang best dari sebelumnya setiap product pastinya lebih hebat daripada itu..

Res V mempunyai bahan2 yang lebih daripada VIVIX tau..itu sebab ia lebih power lebih mahal sikit je pon tak mahal ia setanding dengan kuality nya ya dan bukan biasa2 product. Gabungan botani telah dipilih secara teliti dan ia membuatkan kuasa polifenol .

 

 

Res V berbentuk KAPSUL - SOFT GEL

Sebenarnya kapsul  berbentuk soft gel dan ia agak keras sedikit , ia amat berbeza dengan product lain yang berbentuk kapsul. Ia bertujuan agar tidak berlakunya teroksidan dan mengekalkan kandungan POLIFENOL yang ada.

Mari kita kenali apa yang membuat shaklee buat Res V berbentuk kapsul.

Bentuk Res V adalah bujur dan ia mempunyai 2 lapisan luar dan dalam dimana ia ada tujuan yang berbeza iaitu:

lapisan luarnya ia diselaputi dengan BOVINE manakala sebelah dalam lapisan ia diselaputi dengan hampas kulit anggur/ biji anggur.

 ***mengikut piawaian KKM, ResV di ketogarikan/daftarkan atas ubat tradisional walaupon kita tahu ResV ni bukan ubat.Ia dalah supplement.Sebab kandungan ResV dah tersedia terpapar di kotak bahagian luar.


Kita Dah kenal Bentuk ResV ,Pe kata kita kenali pula MANAFATNYA..

 

ResV

 

ResV Untuk Kulit Sihat

Melindungi kulit dari radiasi ultraviolet (UV) dan serangan radikal bebas.

Meningkatkan pengeluaran kolagen dan membantu mencantikkan kulit wajah.

 

 
 

ResV Untuk Membantu Peredaran Yang Sihat

Mengurangkan risiko penyakit jantung.

Membantu menurunkan tekanan darah dan paras kolesterol LDL ( jahat ).

Meningkatkan kolesterol HDL ( baik ) yang tinggi.

 

 ResV

ResV Untuk Mengekalkan Tahap Gula Darah Yang Sihat

Meningkatkan tahap kesihatan hati dengan mengawal tekanan badan dalaman dan mengurangkan kematian sel pada hati.

 

ResV Untuk Membantu Meningkatkan Fungsi Otak Yang Sihat

Pengambilan jus anggur setiap hari selama 12 minggu dapat meningkatkan memori orang dewasa yang mengalami masalah mental ringan. -Pengambilan polifenol setiap hari secara konsisten meningkatkan aliran darah ke otak, meningkatkan ingatan dan daya tumpuan


 

 

ResV Menyokong Detoks Yang Berkesan

Meningkatkan tahap kesihatan hati dengan mengawal tekanan badan dalaman dan mengurangkan kematian sel pada hati.

 

  

 

ResV Untuk Meningkatkan Tenaga Dan Kekuatan Otot

Membantu meningkatkan penghasilan tenaga dalam badan

 

ResV Untuk Perkembangan Sel Yang Sihat

ResV Untuk Memelihara Dan Menyokong Kesihatan Sendi -Mengelakkan penipisan dan meningkatkan penghasilan tulang rawan dan kolagen pada sendi.

 

ResV untuk Perkembangan SEL yang SIHAT

Ia mengelakkan penipisan juga meningkatkan penghasilan tulang rawan dan kolagen pada sendi

 


APA yang ada pada ResV sehingga ia menjadi terlalu istimewa?

Kalau nak tahu ResV ni adalah 6 patent yang dihasilkan khas dalam shaklee.Prosess pengekstrakan yang mana dipatenkan bagi mengelakkan kadar bioaktif POLIFENOL untuk memberikan kesan optimum pada pengguna  yang mengamalkannya.Ia nya seperti mana: 

Terdiri daripada bahan2 semulajadi  -  Ia tanpa PEWARNA - Ia juga TANPA BAHAN PERASA TIRUAN atau pemanis tiruan ( semua dari bahan asli ) - Ia tanpa pengawet - Ia tanpa bahan GLUTEN tambahan.  Semua ni memang dipatenkan KHAS EKSLUSIF hanya SHAKLEE punyer tiada siapa yang boleh tiru

 Tahu tak ResV ni kita tak perlu simpan dalam petiais ataupon petibeku. Ia mempunyai jangka hayat selama 24 bulan .Itu sebab ia terlalu mudah untuk kita simpan...BEST kan..

 

Yang teringin nak perolehi atau nak mencuba  nak dapatkan  SUPPLEMENT SHAKLEE  boleh hubungi saya KAKINA :

1) Dengan segera melalui WhatsApp

2) Boleh juga wasap / call / pm - 017 2785151 kakina ya

Buat pilihan yang tepat bersama SHAKLEE...satu-satunya supplement yang terbaik dan sudah ada dipasaran lebih daripada 100 tahun...


Pengedar- Selayang, Batu caves , Gombak , Taman selayang ,  Pinggiran Batu caves , Taman seri Gombak , Greenwood,Hospital Selayang ,Kampung Nakhoda , Kampung Laksamana , Taman Koperasi Polis,Balai Polis Bukit Idaman, Taman Samudera , TAMAN BOLTON , Taman Jasa Utama , Bandar Baru Selayang...dan lain2 lagi . Penghantaran POS dimerata tempat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan